Alles wat je moet weten over de opleiding contactcenter medewerker

Het volgen van een opleiding als volwassene kan veel waarde hebben. Misschien wil je iets anders gaan doen met je leven of wil je jezelf door blijven ontwikkelen. Wat je reden ook is: bij Fabius ben je aan het juiste adres om dit te doen. Zo is er bijvoorbeeld de contactcenter medewerker opleiding waarin je wordt opgeleid tot medewerker van een contactcenter of callcenter. In dit artikel lees je alles over deze opleiding en de functie.

Wat je doet als contactcenter medewerker

Veel mensen denken dat je als medewerker in een callcenter alleen maar producten zit te verkopen waar de klant totaal niet op zit te wachten. Niets is echter minder waar, want tegenwoordig zijn contactcenter gerichter gaan werken. Zeker na de komst van het bel me niet register. Je zult de klant moeten overtuigen van jouw product en dat is een kunst op zich. Daarnaast houd je je ook bezig met mensen die jou bellen en los je hun problemen op. Het is dan ook een leuke en afwisselende functie die nooit saai is.

De opleiding bij Fabius

De opleiding contactcenter medewerker bij Fabius is gericht op de praktijk. Je leert onder andere hoe je met bepaalde gesprekstechnieken om kan gaan met de klant en leer je hoe je jouw product het beste kunt presenteren. Daarnaast leer je omgaan met klachten en onderhandelen. Dit zijn vaardigheden die je in het beroep echt kunt gebruiken.

Wat je kunt verwachten

Wat je kunt verwachten van de opleiding is een set nuttige skills en een erkend diploma bij het succesvol afleggen van alle examens. Het slagingspercentage van Fabius ligt boven de 90% dus je doet de opleiding zeker niet voor niets. Kijk vandaag nog op de website voor meer informatie.

Geef een reactie